niedziela, 30 października 2016

Welcome true believers!

W telegraficznym skrócie. Blog będzie o komiksach (ciężko zauważyć, nie powiem).

Ponieważ jestem na punkcie tego medium zdrowo szurnięta, postanowiłam po prostu dać jakieś ujście tej gotującej się we mnie fascynacji i nieustającej chęci poznania jak najwięcej się da. 
Nie jestem jakimś wszechwiedzącym guru w tej dziedzinie, (aczkolwiek tak sobie myślę, że do tego dążę) więc pomyłek może trochę być, śmiało wytykajcie mi moją niewiedzę, im więcej się od Was dowiem, tym oczywiście lepiej. 

Co tu znajdziecie? Trochę recenzji, propozycji tego co czytać, od czego zaczynać, jak zaczynałąm ja, jakieś przemyślenia, doświadczenia, którymi chcę się z Wami podzielić, newsy, kilka porad ode mnie jeśli ktoś będzie takowych potrzebował. Aha, no i sporo bazgrołów.

Nie powiem, przez całe życie się zbieram do tego żeby pokazać światu to, co skrzętnie chowałam do tej pory w szufladzie, bo cały czas mam dużo niepewności co do tego, czy jest to dostatecznie dobre. Ostatecznie po wielu groźbach od rodziny i przyjaciół, postanowiłam ruszyć pełną parą. Bo jak nie teraz to kiedy? 

No i na koniec rzucam Wam linki do jakiejkolwiek mojej dotychczasowej obecności w sieci. Enjoy ! 

Deviant art - nowy 
Deviant art- stary, założony z 2 lata temu (tam będzie więcej shitu)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz