wtorek, 30 maja 2017

Bazgroły autorki #1

Rysuję odkąd tylko pamiętam, czyli  w sumie większą część swojego życia. Czasem lepiej, czasem gorzej, ciągle szukając swojego stylu i ciągle dążąc do rozwoju swoich umiejętności. 

Jakieś 3-4 lata temu, będąc w stanie psychicznej rozsypki, uciekłam w przelewanie swoich niepokojących i chaotycznych myśli na papier. Wychodziły z tego całkiem dobre rzeczy. Po pierwsze dobre dla mojej głowy, bo umazana kredkami i markerami czułam się znacznie spokojniej, widząc, że dałam upust swoim emocjom. A po drugie, po raz pierwszy w życiu stworzyłam coś fajnego i zupełnie mojego. Na pewno było to dziwne, nierzadko po prostu brzydkie i niepokojące ale było moje. I tym będę chciała się dzielić, bo stanowczo za długo leżały w szufladzie. 

ps. Inne bazgroły, które wrzucam regularnie możecie znaleźć np. na deviantarcie czy tumblerze, a dzisiaj wrzucam te sprzed 3-4 lat właśnie, oczywiście wszystkie powiązane z komiksami  :)

ps.2 Oczywiście większość to skany na mojej upośledzonej drukarce lub zdjęcia robione trzęsącą się łapą, także przepraszam za jakość :)



Wonder Woman


Stepford Cuckoos



 Magik

 Mystique


 Pixie

 Storm









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz